Jak zamawiać?

Zamówienie można Składać na następujące sposoby:

jak_zamawiac_ico_1.png

1

Telefonicznie pod numerem

+48 44 648 44 44

jak_zamawiac_ico_2.png

2

Pocztą e-mail na adres

sklep@dentomarket.pl

jak_zamawiac_ico_3.png

3

Bezpośrednio na naszej stronie internetowej

www.Dentomarket.pl

Zamówienie powinno zawierać:

  • - dane niezbędne do wystawienia faktury,
  • - adres wysyłki (w przypadku, kiedy jest inny od adresu na fakturze),
  • - dane kontaktowe osoby zamawiającej w tym nr telefonu i e-mail.

Płatności za zamówienie można dokonać na dwa sposoby:

Po złożeniu zamówienia należy dokonać płatności bezpośrednio na nasze konto bankowe. W tytule przelewu należy podać wygenerowany przez nasz system numer zamówienia. W przypadku zamówień online będzie on widoczny na stronie internetowej, a płatności można dokonać przez nasz bezpieczny system szybkich przelewów online, w przypadku zamówień mailowych należy zaczekać na wiadomość zwrotną z potwierdzeniem zamówienia, natomiast w przypadku zamówień telefonicznych numer zamówienia zostanie podany przez konsultanta w czasie trwania rozmowy.
Koszt pakowania i wysyłki w tej opcji to 20zł.

Przedpłata

Pobranie

Wybrany przez Państwa produkt zostanie wysłany przesyłką kurierską za pobraniem. Oznacza to, że płatności dokonują Państwo gotówką lub kartą u kuriera podczas odbioru paczki.
Koszt pakowania i wysyłki w tej opcji to 25zł.

Właścicielm marki DentoMarket jest:

NERV Enterprise F.H.

ul. Młynarska 2

97-300 Piotrków Trybunalski

Konto Bankowe 69 1140 2004 0000 3302 3461 6269

(mBank S.A.)

Właścicielm marki DentoMarket Hi-End jest:

DentoMarket Hi-End

Rynek Główny 28

31-010 Kraków

Konto Bankowe 88 1090 1665 0000 0001 3472 1736

(Santander Bank Polska S.A.)